Nyní jste: Úvodní strana » Nápověda » Administrace pošty
Administrace pošty umožňuje spravovat e-mailové schránky na Vaší doméně, spravovat přesměrování, resetovat heslo u e-mailové schránky, nastavovat chování antispamu atd. Přístupové údaje do administrace jste obdrželi e-mailem po zřízení hostingového účtu. Administrátorský účet je vždy ve tvaru "admin@vase-jmeno-domeny.cz" a neslouží pro příjem a odesílání pošty, pouze pro administraci dalších e-mailových schránek.
Pokud již máte vytvořenou e-mailovou schránku, přejděte na Nastavení poštovního klienta — přehled.
Do prohlížeče zadejte URL pro administraci z Vašich přístupových údajů a klikněte na Přihlásit. Uživatelské jméno administrátora začíná admin@:
V menu zvolte Přidat schránku:
Vyplňte uživatelské jméno (tj. ta část e-mailové adresy před zavináčem), heslo a další nastavení a klikněte na Přidat schránku:
Odesílání pošty SMTP bude aktivní do 5 minut od založení schránky.
PO—PÁ 9-18 hod.
E-mail:
Tel.: +420 775 556 651
Než zavoláte, podívejte se prosím, jestli na Váš dotaz nenaleznete odpověď v naší nápovědě.
©2024 Software Praha s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
webhosting | registrace domény | akce | mapa stránek
Pokud není uvedeno jinak, ceny jsou v Kč bez DPH 21%.