Nyní jste: Úvodní strana » Nápověda » Kontrola nastavení poštovního klienta Microsoft Outlook
Pokud se vyskytnou nějaké chyby při přijímání nebo odesílání pošty v programu Microsoft Outlook, je dobré nejprve překontrolovat nastavení účtu. Následující obrazovky Vám pomohou zobrazit a případně upravit nastavení Vaší e-mailové schránky v Outlooku.
E-mail "info@vase-jmeno-domeny.cz" a doménu "vase-jmeno-domeny.cz" nahraďte Vašimi konkrétními údaji. Místo "mail6.ehosting.cz" použijte server příchozí pošty z Vašich přihlašovacích údajů (mail-vase-jmeno-domenycz.ehosting.cz).
Spuštění aplikace Microsoft Outlook:
V horním menu zvolte Soubor:
Rozbalte tlačítko Nastavení účtu:
Klikněte na Nastavení účtu...:
Zobrazí se seznam e-mailových účtů spravovaných aplikací Outlook. Pokud máte více účtů, nejprve zvolte v seznamu Vaší e-mailovou adresu.
Následně klikněte na Změnit...:
Překontrolujte údaje k Vaší e-mailové schránce a stiskněte Další nastavení ...:
V záložce Server pro odchozí poštu zkontrolujte, zda je zaškrtnuté Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření:
V záložce Upřesnit zkontrolujte typ šifrování a porty (některé porty mohou být ve Vaší síti blokovány):
Stiskněte Test nastavení účtu a následně Další pro uložení změn:
PO—PÁ 9-18 hod.
E-mail:
Tel.: +420 775 556 651
Než zavoláte, podívejte se prosím, jestli na Váš dotaz nenaleznete odpověď v naší nápovědě.
©2024 Software Praha s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
webhosting | registrace domény | akce | mapa stránek
Pokud není uvedeno jinak, ceny jsou v Kč bez DPH 21%.