Nyní jste: Úvodní strana » Nápověda » Změna INBOX. prefixu v nastavení poštovního klienta Microsoft Outlook 2010
Pokud Outlook náhle zobrazuje jen složku Doručená pošta a ostatní složky zmizely, postupujte podle následujícího návodu.
Používáte-li Microsoft Outlook 2010, překontrolujte si prosím nastavení Vašeho účtu. Nově byla odstraněna Cesta ke kořenové složce v upřesňujícím nastavení e-mailu. Původní hodnota byla "INBOX.", nově je toto pole prázdné. Následující obrazovky Vám pomohou zkontrolovat a případně upravit nastavení Vaší e-mailové schránky v Outlooku.
Návod pro Outlooku 2019 naleznete zde.
Spusťte aplikaci Microsoft Outlook.
V horním menu zvolte Soubor.
Rozbalte tlačítko Nastavení účtu:
Klikněte na Nastavení účtu...:
Zobrazí se seznam e-mailových účtů spravovaných aplikací Outlook. Pokud máte více účtů, nejprve zvolte v seznamu Vaší e-mailovou adresu.
Následně klikněte na Změnit...:
Klikněte na Další nastavení ...:
V záložce Upřesnit zkontrolujte pole Cesta ke kořenové složce:
A hodnotu INBOX. vymažte a stiskněte OK:
Stiskněte Další pro uložení změn:
Objeví se hláška "Cesta kořenové složky byla změněna". Klikněte na OK.
Seznam složek se zaktualizuje.
Pokud problém přetrvává, nebo se objeví jiný problém, zkuste provést Opravu účtu.
PO—PÁ 9-18 hod.
E-mail:
Tel.: +420 775 556 651
Než zavoláte, podívejte se prosím, jestli na Váš dotaz nenaleznete odpověď v naší nápovědě.
©2025 Software Praha s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
webhosting | registrace domény | akce | mapa stránek
Pokud není uvedeno jinak, ceny jsou v Kč bez DPH 21%.